Stefan de Groot

Stefan de Groot komt oorspronkelijk uit de Travel branche. Nadat hij met succes het Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs (HTRO) heeft afgerond en wat eerste ervaringen heeft opgedaan aan reisagent zijde, heeft hij in 2007 de stap gemaakt naar (digitale) media. Om precies te zijn als zoekmachine-marketeer.

Na een aantal jaren ervaring opgedaan te hebben op SEA – Zoekmachine Adverteren –  bij vooraanstaande internationale mediabureaus heeft hij zich verder ontwikkeld tot een generalist op digital marketing. Met name op Leadgeneratie, Affiliate marketing en conversie optimalisatie (CRO). Eigenlijk alles wat onder aan de streep een bijdrage levert aan inkomen voor de adverteerder.

In 2011 heeft Stefan ook een paar jaar aan klantzijde gewerkt als online marketeer en later als e-commerce manager, om zodoende er achter te komen welke dynamiek daar plaats vindt. Echter in 2013 de stap terug gemaakt naar bureauzijde om bij Omnicom als Head of Search & Performance gedurende 3 jaar leiding te mogen geven aan deze businessunit. Per medio 2016 heeft Stefan zich als ondernemer aangesloten bij de Media Balie. Als Digital Consultant is hij verantwoordelijk voor een groot aantal klanten.

 

Functie: Digital media specialist

Stefan is een allround marketeer maar wel met voorkeur voor de performance inzet.

 

Meer weten?

telefoon: +31 (0) 35 691 93 24 of e-mail:info@demediabalie.nl

30 januari 2018

Media-inkoop

  Media-inkoop Hoe kopen we de media in? Het proces van daadwerkelijk inkopen is een vak. Hierbij steunen we op onz... Lees meer

30 januari 2018

Mediaplanning

  Mediaplanning Het media-advies is de basis waarin doelen gesteld worden. Vanuit deze strategie volgt een detail plan... Lees meer

30 januari 2018

Media-advies

  Hoe komen we tot het beste media-advies? Onze overtuiging is dat effectieve communicatie alleen kan plaatsvinden... Lees meer

30 januari 2018

Digitale media

  Digitale media Digital – nieuwe mogelijkheden met eigen dynamiek In de afgelopen 15 jaar is in... Lees meer