Rob van Vijfeijken

Van heel serieus tot knettergekke gekte. Verzekeringsmaatschappijen, Telefoonmaatschappijen, Vrij veilig Stop Aids, Een beter milieu begint bij jezelf, Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet, auto’s, drank, snoep, tandpasta-reclame. Allemaal even leuk en fijn om te doen. Ik zoek de kern, de ziel en de bezieling, en geloof in een sterke single-minded gedachte, één woord, één ding, de Hashtag # strak doorgevoerd, on & offline > through the line – en daardoor één iconische constante lijn. Rob van Vijfeijken: 360 Strategie – Concept – Art – Copy – Regie – PR – # – ®

4 mei 2017

Activatie & Events

Bavaria City Racing   Hi On Location ... Lees meer

4 mei 2017

Waka Waka

Waka Waka....  share the sun. If you buy one, you give one. That's it, simple, the magic of sharing. ... Lees meer

4 mei 2017

Bacardi Breezer

What are you doing tonight? Bacardi Breezer international campaign. ... Lees meer

4 mei 2017

ONVZ Zorg Verzekeraar

Creative strategy: cherish your most valuable asset. Koester je kostbaarste bezit. ... Lees meer

4 mei 2017

Nashua 360 – 365 campaign

... Lees meer